Доставка та оплата
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Доставка безкоштовна, доступна для замовлень на суму від 700 грн та більше, що сплачені ПромОплатою. Якщо оплата надійшла до 14:00 у робочі дні відправляються цього ж дня, після 14:00 або в неробочий час – наступного робочого дня.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2000 ₴.Замовлення надсилаємо лише після повної оплати. Якщо оплата надійшла на розрахунковий рахунок (карту-ключ) до 14:00 у робочі дні відправляються цього ж дня, після 14:00 або в неробочий час – наступного робочого дня.
- Замовлення надсилаємо лише після повної оплати. Якщо оплата надійшла на розрахунковий рахунок (карту-ключ) до 14:00, у робочі дні відправляються цього ж дня, після 14:00 або в неробочу годину – наступного робочого дня.
Способи оплати
- Пром-оплата - безпечний спосіб оплати замовлень на Prom. При оформленні замовлення на маркетплейсе prom.ua, Ви відразу оплачуєте 100% його вартості. А гроші перераховуються на наш рахунок через 24 години після того, як Ви заберете посилку у відділенні пошти.
- Ми відправимо Вам у Viber, в Telegram або SMS реквізити карти (тільки для покупців - клієнтів Приватбанку) або реквізити рахунку (для всіх покупців). Банк, у якому Ви обслуговуєтеся, може знімати комісію згідно з тарифами за переказ коштів на картку чи рахунок.
- Ми відправимо Вам до Viber, Telegram або на email рахунок на розміщене замовлення з реквізитами розрахункового рахунку для оплати. Зверніть увагу, що Ви здійснюєте купівлю товарів у ФОП, який не є платником ПДВ, і є платником єдиного податку за ставкою 5%.
Гарантія:
При обращении в течении 3 дней с момента получения заказа Вы можете вернуть или обменять товар, реализованный нашим магазином и бывший в употреблении, в таких случаях:
- помпа нажимается со значительным усилием или не нажимается вообще;
- другие случаи по обращению покупателя в случае согласия продавца.
Примеры не гарантийных случаев:
- дефекты, обнаруженные позднее трех дней с момента получения товара;
- аллергия или индивидуальная непереносимость парфюмерии;
- товар был приобретен в подарок, а подарок не понравился адресату;
- аромат разонравился или звучит на коже не так, как другой аналогичный аромат.
Вопросы по возврату или обмену (желательно с фотографиями изъянов) присылайте на почту office@smart-smell.com.ua не позднее 3 дней с момента получения товара.
- помпа нажимается со значительным усилием или не нажимается вообще;
- другие случаи по обращению покупателя в случае согласия продавца.
Примеры не гарантийных случаев:
- дефекты, обнаруженные позднее трех дней с момента получения товара;
- аллергия или индивидуальная непереносимость парфюмерии;
- товар был приобретен в подарок, а подарок не понравился адресату;
- аромат разонравился или звучит на коже не так, как другой аналогичный аромат.
Вопросы по возврату или обмену (желательно с фотографиями изъянов) присылайте на почту office@smart-smell.com.ua не позднее 3 дней с момента получения товара.